Kaunis kalenteri vuodelle 2012

 

Koska aika on arvokas asia, sen mittaaminenkin saisi olla. Minulle arvokkuus on kauneutta ja kauneuden perusteella minä  valitsen myös kalenterin. Kalenteri saattaa olla joskus täynnä ja täyteys voi ahdistaa. Minulle täyteys näyttäytyy entistä ankeampana, jos se on sullottu ikävän näköisille riveille ja valjuille sivuille.

Monena vuonna olen kirjoittanut menoni Kiireenkesyttäjän hyvinvointikalenteriin. Viime vuosi kuluin Positiivareitten Hyvän Mielen Päivyrin seurassa.  Ensi vuodelle Paulo Coelhon Hetkiä 2012 on ihan ykkönen.

Kalenterin on kuvittanut kolumbialainen Catalina Estrada. Kuvia, kauniit kuukauden aloitusaukeamat, viehko kansi ja kannen sisälehdet. Coelhon mietelauseita, väljä ja hengittävä taitto. Tuttua tavaraa, sillä olen minä ennenkin vuoteni viettänyt Coelhon seurassa ennenkin.

Jos rakastamme itseämme, maailma muuttuu. Rakkauden valo hajottaa syyllisyyden pimeyden.
Paulo Coelho: Valkyriat

Booky myy kalenteria edullisesti
Paulo Coelho: Hetkiä 2012

Avainsanat: , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

